Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Klobouk dolů :-) já v neděli 22.1. po jedenácté hodině se poprvé v životě vydávám na výšlap Lysé hory ze železniční stanice v Ostravici a absolutně nemám tušení, že se tu právě končí Vámi popisovaný závod. Při stoupání proti mě desítky aut směrem dolů, strašný smrad z výfuků :-) říkám si : to mi ta túra parádně začíná a ujišťuju se, že jdu po červené turistické značce. Během pár set metrů proud aut zintenzivňuje a korunu všemu dává stříbrná Felicie jedoucí opačným směrem - v jeden moment na polozledovatělé silnici zastavuje a s přehledem blokuje i opačný směr aut .. takže ani já nemám pomalu kde projít. Kličkuji mezi auty, a za chvíli vidím nafouknutý průchod startu. Ptám se tedy, zda tu proběhl nějaký závod, pořadatel na mě hledí jestli jsem nespadl z Marsu :-) procházím startem a pořadatel průchod vyfukuje. A pak už si užívám nádheru Lysé hory a smekám před všemi, kdo něco takového jsou schopni vyběhnout a sběhnout. Velký respekt !

1 0
možnosti
VK

Respekt a karma.R^

Nyní již hltám kilometry na jaro a těším se na maraton.

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 970x
Na světě je krásně, stačí mít dobrou náladu a úsměv na tváři!

Seznam rubrik

Oblíbené stránky