Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M34i77l31a73n 84N79o57v91ý

11. 3. 2014 19:00

..já budu asi za černou ovci přátelé, ale myslím si, že SPORT, myslím ten organizovaný, nahrazuje a likviduje lásku a mír ve společnosti..Spíše nás tento druh sportu od sebe paradoxně odděluje, než sbližuje..prosím nekamenujte mne;-D;-D;-D, ale aktivity jako Mistrovství světa a Olympiádu bych okamžitě nahradil něčím úplně jiným. Zatím nevím čím a jak, ale.. jen můj názor..

0 0
možnosti
OS

Správně praštěná. A nejen proto sympatická. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jooo, díky, praštěná to já jsem.. a dost.. ;-) !

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 970x
Na světě je krásně, stačí mít dobrou náladu a úsměv na tváři!

Seznam rubrik

Oblíbené stránky